Ajutor

Te rugam sa dai click pe oricare subiect din rubrica si pagina te va duce la raspunsul cautat. Daca nu functioneaza deruleaza in josul paginii unde vei gasi raspunsul la cele mai frecvente intrebari. In cazul in care nu gasesti raspunsul dorit te rugam sa folosesti pagina de CONTACT

Inregistrare

Nu ai primit emailul de inregistrare?
Cont suspendat?
Conturi multiple?
Cont sters?
De ce ai nevoie de emailul meu?
Pot sa ma inregistrez doar pe Forum?
 

Membri / Logare

Am uitat username-ul/ parola?
Pot sa imi schimb username-ul?
Cum imi schimb adresa de email?
Cum imi schimb parola?
Cum ma inregistrez in concursurile de pronosticuri?
Mi-a fost cerut sa reconfirm adresa de email?
 

Adaugarea de ponturi

Pot sa editez ponturile mele?
Cum adaug un pont?
Ponturile mele au disparut?
Pot sa fac pariuri multiple in concursurile de pronosticuri?
Am facut o greseala la un pont?

 

Reguli concurs

 

De ce a fost modificata balanta mea?
Am gasit o eroare intr-un concurs?
Cum functioneaza concursurile?
Calificarea pentru premii individuale?
Cred ca cineva triseaza?
Trisezi?
Alti termeni?
 

Stabilirea ponturilor

Cred ca ponturile mele au fost procesate gresit?
Ponturile mele nu au fost validate?
Cand sunt actualizate tabelele?
Un jucator pe care am pariat ca marcheaza primul nu a jucat?
Un jucator pe care am pariat nu a fot in primul 11 in turneu?
Un meci pe care am pariat nu s-a jucat pana la sfarsit?
Ce se intampla daca pariez pe un eveniment care are loc luna urmatoare?
Cum sunt procesate ponturile?
Cand sunt procesate ponturile?
 

Premii

Care sunt premiile?
Am castigat un premiu?
Cum retrag banii?
Unde sunt banii mei?
Am crezut ca am castigat un premiu dar nu am primit nimic?
  

Nu ai primit emailul de inregistrare?

Sistemul de email functioneaza bine dar cateva persoane in special cei de la AOL mai intampina probleme cateodata. Verifica filtrele de spam, casuta de spam sau orice altceva care ar putea sa blocheze mailul venit din surse noi. Daca nu functioneaza foloseste o adresa de email diferita. Daca nu ai primit email-ul de inregistrare si nu ai dat clic pe link atunci cand vei incerca sa te loghezi cu username-ul si parola corecta, vei primi doua optiuni:
a)retrimite email
b)reseteaza email, optiune care ii ofera posibilitatea sa alegi o alta adresa de email

Cont suspendat?

Cele mai multe suspendari se intampla deoarece detaliile mai multor membrii sunt similare si vrem sa clarificam daca sunt de fapt 2 persoane diferite. Odata ce se rezolva problema spre sadisfactia noastra, contul este deblocat.

Cont sters?

Ca site-ul sa functioneze rapid, stergem periodic conturile inactive. Orice cont care nu s-a logat in ultimele 3 luni va primi mail-uri de 2 ori ca sa confirmi daca il mai doresti, dupa care este sters in cazul in care nu primim un raspuns. Sa ai o adresa de email de incredere este important - daca incercam sa te contactam iar email-ul ricoseaza, ai 30 zile sa te loghezi(caz in care ti se va solicita sa setati un nou email) inainte sa stergem contul.

Conturi multiple

Ne pare rau - ca sa facem competitia pe cat de corecta posibil, fiecare are dreptul sa detina un singur cont si nu ai voie sa il stergi si sa iti creezi altul nou in cazul in care lucrurile nu merg cum doresti. Deasemenea, nu ai voie sa iti anulezi contul si sa incepti din nou pentru ca ar fi o bataie de joc la adresa istoricului profitului jucatorilor, destabilizeaza alertele si este confuz pentru ceilalti membrii.
 

De ce ai nevoie de emailul meu?

Avem nevoie de email pentru cateva lucruri:
1. In fiecare luna trimitem email-uri cu noutatile de pe site, concursuri extra si oferte exclusive pe care le-am aranjat pentru tine.
2. Sunt diferite alerte pe care le poti seta pentru ponturi, pariuri gratuite, concursuri speciale etc. Esti in control complet asupra acestora astfel incat le poti oprii in opri in orice moment logandu-te si schimband preferintele in sectiunea "Emailul meu" din zona membrilor.
3. In cadrul forumului, este un sistem pentru mesaje private care te ajuta sa urmaresti daca alte persoane au facut comentarii in thred-uri etc. Email-ul tau este folosit pentru aceste alerte si iti spune cand ai primit un mesaj nou. Din nou, esti liber sa alegi daca vrei sa primeste aceste email-uri(si aceasta este optiunea standard).
4. Daca nu iti folosesti contul trebuie sa fim capabili sa te contactam ca sa fim siguri ca il mai vrei deoarece dorim sa stergem conturile inactive pentru ca ajuta site-ul sa functioneze ma rapid.
Incapacitatea de a asigura un e-mail fiabil pot duce la stergerea contului.

Pot sa ma inregistrez doar pe Forum?

Cand te inregistrezi o faci atat pe forum cat si pe site. Odata ce esti inregistrat poti folosi ce doresti.
In orice caz, stergem in mod periodic conturile "moarte" si un mod de a verifica asta ne uitam dupa conturi care nu au facut un pont la pariuri sau o postare pe forum. Asa ca iti recomandam sa faci 1 pont si o postare pe forum ca sa nu apari in aceste raporturi.

Am uitat username-ul/ parola?

Incearca sa te loghezi. Daca nu functioneaza vei fi redirectionat catre o pagina unde poti cere un email-ul de bun venit(cu username-ul si parola) si este trimis din nou. Iti trebuie doar adresa de email ca sa il primesti.
Daca nu iti poti aminti adresa de email atunci incearca sa gasesti alte emailuri sau alerte de la OLBG - acestea vor contine adresa ta de email. Daca totul da gres contacteaza-ne cu username-ul tau si vom incerca sa te ajutam.

Pot sa imi schimb username-ul?

Avand in vedere ca membrii isi urmaresc ponturile si pe forum, sistemul ar putea devenii confuz daca persoanele isi schimbe username-ul.

Cum imi schimb parola?

Logheaza-te si mergi in sectiunea Membrilor.
Selecteaza "Contul meu" din meniu. Acolo vei fi capabil sa iti schimbi multe din setarile contului tau.

Cum imi schimb adresa de email?

Logheaza-te si mergi la sectiunea Membri.
Da click pe Contul meu si modifica adresa de email apoi salveaza modificarile.

Cum ma inregistrez in concursurile de pronosticuri?

Adauga ponturi cu comentarii de minim 20 de cuvinte si esti inscris automat.

Mi-a fost cerut sa reconfirm adresa de email?

Daca incercam sa te contactam si acel email ricoseaza vi se va cere sa setati un nou email la urmatoarea incercare de logare. Noi iti vom trimite un email la noua adresa si va trebui sa repeti pasi de la inregistrare, va trebui sa dai click pe emailul de verificare. Daca nu faci asta in termen de 30 zile atunci contul va fi sters.

Pot sa editez ponturile mele?

Nu permitem sa editezi ponturile asa ca trebuie sa fi atent si sa pariezi ca si cum ai face-o la o casa de pariuri reala. Nu permitem sa editezi ponturile pentru ca poate cauza multe complicati.

Cum adaug un pont?

Dupa ce te loghezi mergi la sectiunea Membrii si da click pe "Adauga un pont!"
Selecteaza un sport/liga pentru a gasi oferta disponibila.
Da click pe evenimentul dorit si iti va aparea formularul de pariuri.
Aici trebuie sa alegi Piata de pariuri, Selectia, Miza, Tipul de pariu si apoi sa dai "Confirma pont".
In cele din urma, apasa "Confirma" pe popup-ul care apare dupa ce esti sigur ca detaliile sunt corecte si intelegi ce profit vei primi.
Poti sa iti postezi ponturi si pe Facebook sau Twitter dand click pe casuta de langa butonul de "Confirma".  

Ponturile mele au disparut?

Doar ponturile viitoare apar in pagina "Ponturi curente" din sectiunea membrior. Ca sa vezi ponturi de ieri sau mai inainte da click pe Istoric Ponturi in meniul Membri

Pot sa fac pariuri multiple in concursurile de pronosticuri?

Nu, nu avem aplicatia disponibila pentru pariuri multiple in concursurile de pronosticuri. Motivul principal este acela ca ar face competitia bazata pe nooc si s-ar pierde interesul cand cineva ar castiga foarte mult la inceput de luna.
Vrem sa incurajam un concurs cat mai echilibrat pe termen lung si sa descurajam oamenii care fac pariuri din disperare la sfarsit de luna, in dorinta de a castiga un premiu.

Am facut o greseala la un pont?

Din nefericire nu avem resursele sa facem schimbari la ponturile tale pentru tine. Avem sute de membrii inscrisi in concursuri gratis si nu avem personal fara ocupatie.

De ce a fost modificata balanta mea?

Balanta ta virtuala este resetata la 1000 la inceputul fiecarei luni. Deasemenea, este marita cu 100 la inceputul fiecarei zi ca sa ai mereu bani cu care sa joci. Balanta se va modifica cand adaugi un pont si cand sunt stabilite pariurile, daca sunt castigatoare.

Am gasit o eroare intr-un concurs?

Te rugam sa ne anunti imediat. Te rugam sa nu faci nici un pariu pentru a benficia de eroarile din concursuri pentru ca ne rezervam dreptul de a le declara pierzatoare si chiar sa te descalificam din concursuri.

Cum functioneaza concursurile?

La inceput de luna, iti este acordata o balanta de bani virtuali ca sa faci pariuri virtuale(ponturi). Obiectivul este de a face profit in cursul luni respective. Care evenimente sunt luate in considerare pentru concursuri si disponibilitatea lor este la discretia OLBG.
In mod normal incercam sa includem:
1. Diferite ligi si turnee de fotbal.
2. Anumite meciuri internationale
3. Cele mai mari turnee de tenis
4. Anumite evenimente din Baschet, Hochei, Fotbal American si multe altele.
La inceputul fiecarei luni balanta ta va fi resetata la 1000 ca toti membrii sa aiba aceleasi sanse de castig in cadrul luni respective. 
In fiecare zi vei primi 100 bani virtuali. Toate pariurile trebuie sa aiba o miza intre 50 si 500.
La sfarsitul fiecarei luni pariurile deschise vor fi pastrate gratis atfel incat poti avea 1000 bani virtuali si un anumit numar de pariuri deschise in luna urmatoare.
Profitul/Pierderile din aceste pariuri vor afecta luna in care sunt stabilite.

Calificarea pentru premii individuale?

1. Premiile sunt acordate doar membrilor activi = cineva care a adaugat cel putin 5 ponturi intr-o luna.
TE RUGAM SA VERIFICI CRITERIILE DE CALIFICARE PENTRU FIECARE TABEL
2. Membrii trebuie sa aiba peste 18 ani.
3. Un alt criteriu este sa ai profit. Daca termini in premii dar nu ai facut profit atunci nu te califici pentru un premiu. Poti vedea premiile care sunt pe cale a fie castigate in sectiunea "Performanta mea"

Cred ca cineva triseaza?

Te rugam sa ne raportezi cu orice dovada pe care o ai. Incercam din greu sa avem un concurs corect dar este dificil pentru noi sa stopam asta definitv.

Trisezi?

1. Doar un singur cont pe locuinta(exceptie se face doar cu acordul nostru). In cazul mai multor conturi doar primul creat se califica pentru premii si celelalte vor fi sterse.
2. Orice incercare de a trisa inseamna imposbilitatea de a primi banii si probabilitatea anularii contului. Asta include folosirea a mai multor conturi, plasarea ponturilor dupa inceperea evenimentului, umflarea cotelor sau alte lucruri care nu sunt fair play. Ponturile individuale pot fi date void sau pierzatoare la discretia noastra indiferent de rezultat. 
3. Un cont suspect de trisat va pierde toti bani din balanta daca nu au fost revendicati.
4. Ramane la discretia noastra decizia asupra conturilor pe care le consideram ca triseaza.

Alti termeni?

1. Regulile se pot schimba la discretia noastra. Actualizari se vor posta pe aceasta pagina.
2. Inscriindu-te in concursuri esti de acord sa primesti email-uri periodic(in mod normal odata pe luna) cu vesti despre site si concursurile de pronosticuri.
3. Inscriindu-te in concursuri esti de acord cu regulile si termenii de mai sus.

Cred ca ponturile mele au fost procesate gresit?

Te rugam sa ti cont, coloana de profit/pierdere din pagina istoric pariuri nu include miza. Este doar profitul sau pierderea dupa ce miza ta a fost eliminata. Deci un pariu castigator cu miza 100 pe o cota de 4,00 va arata un profit de 300 si nu o returnare de 400.
Daca crezi ca ponturile tale au fost procesate gresit te rugam sa ne trimiti un raport. Toate plangerile trebuie sa contina:
1. detaliile exacte ale pontului( daca dai click pe istoric ponturi vei vedea toate detalile)
2. un link cu o sursa de incredere pentru rezultatul corect
Te rugam sa verifici cum trebuie plagerea pentru ca ne rezervam dreptul sa te descalificam din luna curenta de concurs pentru ca faci plangeri incorecte.
Ar mai trebui sa intelegi in intregime:
1. pe ce eveniment ai pariat(poate fi confuz in cazul meciurilor de basebal)
2. cum functioneaza returnarea pariurilor(poate fi confuz in cazul Hadicapului asiatic)
3. ca ai citit aceasta pagina
Te rugam sa folosesti pagina de contact din partea de jos a site-ului.

Ponturile mele nu au fost validate?

Chiar daca incercam sa stabilim pariurile non stop nu garantam ca se vor face pana in ora 12:00 dupa amiaza dupa ce rezultatul este cunoscut. In cazul in care un meci are loc la 1:00 dimineata in data de 10 atunci va fi stabiliat pana la ora 12:00 dupa-amiaza, pe data de 11.

Cand sunt actualizate tabelele?

Tabelele de concursuri sunt actuaizate zilnic, daca ai avut un castig mare atunci te rugam sa ne oferi 24 ore ca sa actualizam tabelul. Chiar daca ponturle tale apar ca si stabilite asta nu inseamna ca tabelul a fost actualizat.
Tabelele se actualizeaza de obicei intre 10 am si 12 pm in fiecare zi, desi mai poate varia. Data cand a fost actualizat apare in coltul din dreapta sus a tabelului. 

Un jucator pe care am pariat ca marcheaza primul nu a jucat?

Daca pariezi pe un jucator sa inscrie primul si acesta nu intra pe teren atunci pariul este pierzator deoarece este foarte complicat sa cream un sistem care sa trateze aceste pariuri ca si VOID, avand in vedere ca procesam sute de meciuri in fiecare zi.

Un jucator pe care am pariat nu a fot in primul 11 in turneu?

Daca pariezi pe un jucator dintr-un turneu/cursa(exemplu Tenis) si nu participa atunci pariul este pierzator. Chiar daca casele de pariuri trateaza diferit aceste situatii este foare dificil pentru noi sa tinem cont cine participa sau nu la aceste evenimente. Iti sugeram sa verifici daca un jucator participa sau nu inainte de a il selecta.

Un meci pe care am pariat nu s-a jucat pana la sfarsit?

In cazul in care un meci nu s-a jucat pana la sfarsit toate ponturile vor fi date VOID. Asta include si meciurile de tenis in care au avut loc abandonuri.

Ce se intampla daca pariez pe un eveniment care are loc luna urmatoare?

Daca faci un pariu care are loc luna urmatoare, bani vor fi luati din balanta in momentul in care ai facut pariul iar castigurile sunt creditate in luna in care rezultatul evenimentului este cunoscut.

Cum sunt procesate ponturile?

Cele mai multe ponturi sunt stabilite in acelasi mod cum procedeaza si casele de pariuri. Sunt totusi cateva exceptii in cazul jucatorilor care nu participa.
Rezultatul ponturilor este posib sa se actualizeze zilnic. Te asiguram ca rezultatele sunt procesate cat mai curand posibil si castigurile sunt creditate in balanta ca sa iti asiguram suficient timp sa reinvestesti aceste castiguri inainte ca balanta lunara sa se reseteze. Totusi nu putem garanta asta si orice greseala din partea noastra este pur ghinion. 
Ponturile sunt date void daca meciul nu are loc sau nu exista un rezultat oficial - aceasta va rezulta in returnarea mizei. Din timp in timp este posibil ca unele meciuri sa fie procesate gresit. Cand se intampla asta incercam sa facem tot posibil sa corectam eroarile de indata ce suntem constienti de ele si regretam daca nu este mereu posbil.
Disputele si problemele ar trebui trimise printr-un email la noi si vom incerca sa le rezolvam in cel mai corect mod. Totusi, decizia noastra este finala.

Cand sunt procesate ponturile?

Garantam doar ca ponturile vor fi stabilite pana la ora 12 pm in ziua urmatoare evenimentului. Asta inseamna ca un pont pe un meci care s-a terminat la 3 am Vineri ar putea sa nu fie stabilit pana Duminica in ora 12:00. Ne indreptam treptat spre un sistem automatizat care sa proceseze ponturi tot timpul. Pariurile pierzatoare pe castigator turneu sunt stabilite la sfarstul turneului cand toate evenimentele sunt stabilite.

Care sunt premiile?

Lista completa de premii o gasesti aici
Pariorii pot(si in majoritatea cazurilor asa este) castiga mai mult de un premiu. De exemplu, este foarte probabil sa fie un parior care sa intre in premii in mai multe concursuri. Premiile vor fi creditate in balanta cu "Bani Reali" la sfarsitul fiecarei luni. Unde sunt pariori la egalitate pentru locurile 1,2 si 3 premiile vor fi impartite la discretia noastra.
Nici un parior nu poate castiga un premiu daca nu au facut profit indiferent de locul din clasament.

Am castigat un premiu?

La inceputul fiecarei luni publicam rezultatele din ultima luna. Se fac de obicei intre 11:00 si 15:00 pe data de 1 a lunii, dar te rugam sa nu ne contactezi in legatura cu asta pana pe data de 2. O lista cu castigatorii este disponibila pe pagina "Castigatori".

Cum retrag banii?

Daca balanta este 10 euro sau mai mult poti retrage bani ducandu-te la pagina de Profil si dand click pe Revendica bani.
Facem plati in conturile Skrill sau Paypal doar pentru sume de 10 euro sau mai mult.
Te rugam sa ne aloci 30 zile ca plata sa fie procesata si ia in considerare ca facem o singura plata pe luna din cauza volumului mare de premii.

Unde sunt banii mei?

Premiile vor fi creditate in balanta "Bani reali" la sfarsitul fiecarei luni.
Te rugam sa ne aloci 30 zile ca sa procesam retragerile. 

Am crezut ca am castigat un premiu dar nu am primit nimic?

Nu uita că tabelele din ultima zi a lunii nu includ ponturile facute in ultima zi a lunii. De aici rezultatele după ce aceste ponturi au fost procesate conteaza.
Unii oameni fac pariuri de tip "totul sau nimic" in ultima zi si asta poate rezulta in cateva schimbari in clasament.
Deasemenea, daca nu ai facut suficiente ponturi sau ai avut profit negativ, nu te vei califica pentru un premiu.